فارغ التحصيلان دانشگاه ، مربي فني و حرفه اي شوند

رئيس اداره امور مؤسسات كارآموزي آزاد اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد : فارغ التحصيلان دانشگاه كه علاقه به تدريس دارند مي توانند با مراجعه به آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد به عنوان مربي يا مدير مشغول به فعاليت شوند .

  رئيس اداره امور موسسات کارآموزی آزاد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد با بيان اينكه برخي از آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد نياز به مربي و مدير دارند گفت : افراد فارغ التحصيل مي توانند در اين فعاليت مشغول شوند .

محمد رضا سلطاني عنوان كرد : متقاضيان مربيگري و مديريت آموزشگاه ها مي توانند با مراجعه به آموزشگاه ها و يا از طريق تلفن 167 از نيازمندي اين مؤسسات آگاه شوند با توجه به اينكه در تلفن 167 كليه آموزشگاه ها و رشته هاي آموزشي به صورت مجزا طبقه بندي شده است .

وي تدريس و مربيگري در آموزشگاه فني و حرفه اي آزاد را يك تجربه مفيد براي فارغ التحصيلان دانشگاه ها دانست و افزود : در حال حاضر رشته هاي فناوري اطلاعات ، امور مالي و بازرگاني ، خدمات آموزشي و مديريت صنايع در اموزشگاه ها با كمبود مربي مواجه است .

سلطاني در ادامه خاطر نشان كرد : برخلاف تصور برخي از متقاضيان مربيگري و مديريت آموزشگاه ها ، از سال 1385 تاكنون اداره كل آموزش فني و حرفه اي اقدام به برگزاري آزمون تعيين سطح مربيان و مديران نكرده و انتخاب و تعيين صلاحيت اين افراد در ابتداي امر بر عهده مؤسس آموزشگاه بوده و اداره كل آموزش فني و حرفه اي تأييد نهايي را بر عهده دارد كه در صورت تأييد به صورت ابلاغيه به مؤسس آموزشگاه اطلاع داده مي شود .

رئيس اداره امور موسسات کارآموزی آزاد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مدارك لازم جهت مربيگري در مؤسسات كارآموزي آزاد را فتوكپي مدارك شناسايي ، فتوكپي مدرك تحصيلي مرتبط با حرفه درخواستي ، تصوير گواهينامه دوره CBT ،قرارداد مؤسس و مربي و تصوير عناوين مجاز آموزشي آموزشگاه اعلام كرد .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا